07 listopada 2013

566! Białe Święta

Witam serdecznie :)
W pierwszym swoim poście dla ScrapCafe, chciałabym zaprezentować pracę dla mnie wyjątkową, ponieważ przy okazji jej tworzenia wiele materiałów wykorzystałam po raz pierwszy. Także tego typu kolorystyka nie pojawiała się u mnie wcześniej ;)

Jest to kartka świąteczna, bielusieńka z kilkoma niebieskimi akcentami.



Główną ozdobą kartki jest piękna duża poinsettia oraz wycinankowe gałązki. Świerk przykryty został białym śniegiem. Jako jagody ostrokrzewu, świetnie spisują się białe perełki w płynie.


Kartka jest bardzo przestrzenna, dlatego wykonałam dla niej ozdobne pudełko z okienkiem.






Materiały ze sklepu ScrapCafe, z których korzystałam przy wykonywaniu powyższej kartki i pudełka:

Marianne D - Folder wycinająco - tłoczący - Designables Anjas Stars   Marianne D - Wykrojnik gałązka świerku   Marianne D - Wykrojnik gałązki ostrokrzewu  

Galeria Papieru - Kapuśniaczek pastele: 03   Ranger - Liquid Pearls - White Opal  

Martha Stewart - Tablica do bigowania   Kosteczki dystansujące samoprzylepne 1mm  



Pierwsze koty za płoty... ;)
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia niebawem przy okazji kolejnego wpisu.
Pozdrawiam ciepło!

Mapowska

4 komentarze:

Nowe Love Papierowe pisze...

Piękna , zimowa ale nie zimna :)

Evik pisze...

piekna taka biała, a połaczenie z błekitem obłędne!

kachna pisze...

fenomenalna, biały kolor zawsze jest elegancki - pięknie to ujęłaś

KoliberArt pisze...

Przepiękna, już ją uwielbiam !