26 października 2012

393! Serca w roli głównej

Na dworze zimno, coraz zimniej, wyciągnęłam już zimową kurtkę i rękawiczki, a dla Was na rozgrzewkę mam dziś gorący komplet pełen serc.


W roli głównej wystąpił bardzo ciekawy Marianne D - Wykrojnik Skandynawskie serca CR1228, kwiaty i gałązki Marianne D - Wykrojnik gałązki LR0245. 


Serduszko jest przeplatane, pierwszy raz może to sprawić pewien kłopot, ale na szczęście na stronie Marianne D jest instrukcja ;)


Większe serduszko wycięłam i przeplotłam, tworząc kieszonkę. W jej wnętrzu umieściłam wycięte ręcznie serce z wiadomością. Małe serduszka to pozostałości z wycinania dużych. 


Drugim elementem kompletu jest pudełeczko na jakiś mały prezencik, w kształcie serca oczywiście. Ozdobiłam je, podobnie jak kartkę, kwiatem zrobionym za pomocą Marianne D - Wykrojnik ramka owalna i kwiatek CR1204.  W ich wnętrzach umieściłam duży czerwony koralik na druciku i prześliczne pręciki. Nadały kwiatom charakteru.


Do kompletu ozdobiłam również torebkę papierową. Użyłam tych samych elementów, co poprzednio -  Marianne D - Wykrojnik Skandynawskie serca CR1228, papieru Scandinavian winter Marianne D, Marianne D - Wykrojnik border LR0201Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201 i Nellie's Choice - Wykrojnik koło z falbanką.



A tak prezentuje się cały komplet:
 

Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia

3 komentarze:

chanya13 pisze...

Ale ładne te serduszka i takie cieple w odbiorze - cudny kolor

Ti-Tinka pisze...

widziałam kiedyś tutorial jak zrobić torebeczkę na prezent z takich serduszek ;) ale nie przypuszczałam, że mogą tak pięknie prezentować się jako dekoracja kartki ;)
pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję bardzo, cieszę się, że Wam się podoba :)