17 sierpnia 2012

359! Kopertówki?

Muszę Wam się do czegoś przyznać - nie potrafię robić kopertówek, bo równe składanie papieru  zdecydowanie przekracza moje możliwości ;) Dlatego właśnie ostatnio zrobiłam dwie kartki, które są wariacjami na temat kopertówek. Skusił mnie do tego nowy wykrojnik Marianne Design Anja's Squares LR0242, który, moim zdaniem, idealnie nadaje się do kopertówek. A oto wyniki moich eksperymentów - dwie ozdobione bardzo minimalistycznie kartki ślubne.


Pierwsza kartka jest składana z trzech części i zawiązywana na wstążkę, więc odrobinę przypomina kopertówkę.  Z zewnątrz zdobi ją ażurowy kwiat, który zrobiłam za pomocą Anja's Squares LR0242, wewnątrz którego umieściłam różowe pręciki Kars. Dodałam listki Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164 i kryształki.


Wewnątrz na owalnych serwetkach Marianne D - Wykrojnik Small Oval by Petra LR0235 umieściłam życzenia i cytat oraz łabędzie Marianne D - Wykrojnik łabędzie LR0239.


Przy wykonywaniu drugiej kartki nie miałam już cierpliwości do składania i w związku z tym kartka udaje kopertówkę tylko z zewnątrz  ;) Użyłam do jej ozdobienia papierów Marianne D - Vintage Pastels.


Kartka składa się z dwóch części, pod owalem z łabędziami ukryłam kieszonkę na pieniądze.

 

Kwiat to ponownie Anja's Squares LR0242, tym razem w kolorze różowym.


Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie
Monia

4 komentarze:

wiola_c pisze...

śliczne koperty. :)
Byłam przekonana, że ta druga też jest rozkładana na trzy. :)
A tu niespodzianka.
Świetny pomysł. :D

odskocznia jutki pisze...

śliczne kopertówki :)

ArtIs pisze...

Piękne są!

karola pisze...

Są śliczne.