04 sierpnia 2012

352! Różowy cukiereczek

Na dzisiaj przygotowałam notesik, dla małej dziewczynki, która lubi rysować, a jej ulubiony kolor to różowy. Notes ozdobiłam dziurkaczem, który chyba jest nie do znudzenia:) - Doily Lace Marthy Stewart. 

PS.Zdjęcia robione są w słońcu


Wykrojnikiem Nellie's Choice wycięłam kwadrat, a w nim serce


Całość przeszyłam na maszynie, co dało fajny patchworkowy efekt.




Na koniec trochę koronki, piórko, całość spięta kółkami o albumów/notesów.

Udanego weekendu!

MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE:
Nellie's Choice - kwadraty
Sizzix- Big Shot



6 komentarzy:

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Już po miniaturce wiedziałam że to praca Izuni, jest wspaniała!!!

AgnieszkaD pisze...

Przecudny! Taki słodziutki!

Barbara pisze...

Oj tak..prace Izy rozpoznam z kilometra,wyróżnia je ta delikatność i precyzja wykonania.Super :))

Rom-a pisze...

Bardzo gustowne. tylko to piórko nie bardzo tak..

vena7 pisze...

Wspaniała ..Małe pytanko - obszycia wykonujesz zwykła maszyna do szycia???

Ala M. pisze...

słodki i uroczy notesik :)