09 maja 2012

296! Ślubny komplet

Na dziś przygotowałam ślubny komplet, który składa się z pudełka i kartki. Do ich wykonania użyłam wykrojników różnych firm.

Na początek kartka na której użyłam, mojej od dawna wymarzonej serwetki Cheery Lynn- French Pastry   Dołożyłam jeszcze wykrojnikową gałązkę Marianne D- Wykrojnik ptaszek na gałązce 



Niektóre motyle podkleiłam kosteczkami 3D aby nadać przestrzeni i ozdobiłam białymi półperełkami.


Do kartki powstało pudełko, które oprócz serwetki  Cheery Lynn- French Pastry    i gałązki  Marianne D- Wykrojnik ptaszek na gałązce ozdobiłam ręcznie uformowanymi kwiatami z wykrojnika Marianne D- Wykrojnik serwetka kwadrat i kwiatek




Do pudełka dołączyłam "bilecik" wycięty z kompletu wykrojników  Spellbinders- Fancy Tags Two

To tyle na dziś:)

Pozdrawiam!
ArtIs

MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE:

5 komentarzy:

allearte pisze...

ooo...piękne :)

Ala M. pisze...

komplet wygląda prześlicznie, jest taki elegancki i subtelny

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudowny komplet.

Jania pisze...

Bardzo oryginalny, niebanalny pomysł :)

kreatywny-kącik pisze...

Komplet dopracowany w najmniejszym szczególe - bardzo mi się podoba.
Kwiatuszki z Marianne z zestawu z ramką pięknie się prezentują - skusiłam się za zakup :)
Jaka jest wielkość motylków?