21 października 2011

162! ...Startuję świątecznie...

Skoro już większość z Was zaczęła produkcję Bożonarodzeniową, startuję i ja.
Moja rozgrzewka to kartka typu tent, w której wycięłam niesymetrycznie otwór Spellbinders - Nestabilities - Labels Eighteen. Wewnątrz umieściłam choinki wycięte Marianne D - Wykrojnik choinka 3 LR0176 oraz wioskę z Marianne D - Wykrojnik wioska LR0172, którą pokolorowałam kredkami. Wycinanki podkleiłam kosteczkami 3mm, aby uzyskać efekt przestrzenności.


Na zewnątrz umieściłam gałązki świerku z Marianne D - Wykrojnik gałązka świerku LR0181 oraz poinsetię. Blasku i koloru dodają czerwone kryształki Papermania - Capsule Collection - Red Hot.


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia 

4 komentarze:

Ala M. pisze...

Śliczna świąteczna kartka, podobają mi się "czerwoniaste" akcenty - perełki, pręciki.

ChwilaPasji pisze...

Śliczności!
Udany start świąteczny!!!

agnieszka pisze...

woooooow to sie nazywa kartka swiateczna!!!

Aneta; Ciasteczka z duszą pisze...

Witam,
Piękne rzeczy macie w sklepie. Mam kilka pytań:
- jakiej max. grubości papier wycinają wykrojniki?
- gdzie są jakieś ich wymiary? Nie mogę znaleźć.

Będę wdzięczna za odpowiedź.
Pozdrawiam,

Aneta