20 września 2011

132!..albumowo

Czasami mam ochotę stworzyć coś bez konkretnego przeznaczenia, usiąść i pobawić się przydasiami, pochlapać trochę farbami, pogryzmolić cienkopisem, też tak macie?
Album z papierowych torebek chodził mi po głowie już jakiś czas temu :) To pierwsza strona albumu, wierzę, że powstanie ich więcej :)


Wykorzystałam białe śniadaniowe torebki, bo mam ich naprawdę zatrzęsienie, więc tylko tworzyć ;) Ścinki papierów, białe kółka, sprężynki, gwiazdki, kropki, kropeczki i zabawa przez duże Z! :)




Bo ja zawsze bałam się że nie wyjdzie, że to, że tamto.. koniec marudzenia, drogie Panie i Panowie! Bierzemy się do roboty! Bądźmy odważni, poszukujmy, a przede wszytki bawmy się! :) {i róbmy albumy ;}

Materiałoznawstwo:

1 komentarz:

Joanna Oborska pisze...

Śliczne ale nie mogę doszukać się autora tej pracy a chciałabym wiedzieć.