02 sierpnia 2011

84!...Ciepłe pomarańcze i brązy...

Halo, halo, tu Nebri. Kochani, witam Was we wtorek! Mam nadzieję, że gdziekolwiek jesteście jest on słoneczny, bo słońca trzeba w te wakacje jak mało czego ;)
Co tygodniowo, we wtorki będę starała się Wam umilić czas, zainspirować, czasem może troszkę zaskoczyć. Mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu! OK., mam wieeelką tremę, ale zaczynamy.

W tym tygodniu przygotowałam dla Was garść inspiracji. Prosta i szybka kartka z najlepszymi życzeniami może być miłym dodatkiem do upominku w wielu sytuacjach.  Ciepłe pomarańcze i brązy polecam szczególnie płci pięknej :)

  
Na bazę o wymiarach 13,5/13,5 nakleiłam wycięty kwadrat z papieru 7GYPSIES - JOURNEY: HUDSON-VALLEY – MONTGOMERY, dodatkowo podkreślając kwiatowy wzór białym ściegiem maszynowym. Z kalki technicznej wycięłam prostokąt, który ozdobiłam przy pomocy dziurkacza XCUT – SPARKLER. Na to przykleiłam ozdobną szyfonową wstążkę [zwrócicie uwagę jak wstążka jest przyczepiona do kartki – dwie małe dziurki i wstążka mocno się trzyma kartki ;] Wycinankę z wykrojnika SIZZIX - BIGZ DIE- STYLED LABELS BY TIM HOLTZ troszkę zmodyfikowałam, a na nią nakleiłam potraktowaną ecoliną najmniejszą wycianakę z wykrojnika NELLIE'S CHOICE - KOŁO Z FALBANKĄ. Dalej poszło już z górki. Całość podkleiłam KOSTECZKAMI DYSTANSUJĄCYMI SAMOPRZYLEPNYMI 2MM. Dodałam kilka kwiatków PRIMA - E LINE PAPER FLOWERS: BROWN które przyczepiłam do kartki przy pomocy ćwieków PAPERMANIA - ESSENTIAL BRADS.


Ozdobiłam pracę PEARL MAKER – CREME, kilka jagód na papierze ozdobiłam RANGER - GLOSSY ACCENTS, aby je wyakcentować, a całość spsiałam CLEARSNAP - SMOOCH SPRITZ INK - VANILLA SHIMMER, a by pięknie się błyszczało :)


Mam nadzieję, że podoba się Wam przygotowana karteczka i stanie się dla Was źródłem inspiracji. Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia za tydzień! 
Nebri

Materiałoznawstwo:

2 komentarze:

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładna :) Bardzo lubię takie wstążki na kartkach :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Urocza karteczka :)
Bardzo udany debiut :)