25 sierpnia 2011

108! ... Na trawie ...

W ramach ciągłej nauki i pokonywania własnych barier zrobiłam taki oto wiosenno-letni scrap (drugi w życiu!).


Do zdjęć soczystej zieleni doskonale komponował mi się papier 7gypsies - Nothinghill: Harrow. A skoro wiosna, to nie mogło zabraknąć pięknych, barwnych kwiatków, które kwitną na każdej łące :) W tej roli wykorzystałam Prima - E line paper flowers w energetycznym kolorze orange. Idealnie pasują do nich mini ćwieki Papermanii jako środeczki.


Na listkach i "pnączu" nieco kropli rosy - dzięki glossy accents...


...natomiast ostatnie zdjęcie ujęłam w ramkę zrobioną wykrojnikiem Joy bordery 3.


Sekretne zapiski ukryte zostały na tagach wyciętych za pomocą Spellbinders - Nestabilities - Labels Twenty i schowane za zdjęciami.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!



3 komentarze:

IWA pisze...

Ale mi się podoba!

Madzik pisze...

Mnie też!!!

Matilde pisze...

Dzięki :*