17 stycznia 2011

12! ...Dla Babci...

Już za kilka dni Dzień Babci, więc wypadało przygotować karteczki z tej okazji. Nikt inny nie potrafi tak docenić własnoręcznych prezentów, jak nasze kochane babcie.

Pierwsza karteczka to lift z tej samej zabawy, o której ostatnio pisała Monia. To moja interpretacja:

Pobawiłam się w składanie papierka z wyciętym motywem z dziurkacza brzegowego i bardzo mi się efekt spodobał. Na pewno jeszcze nie raz zagości u mnie taki element.

Druga karteczka troszkę inna, bardziej ukwiecona.



Jak widać niezastąpione są wykrojniczki w kształcie serca, a już niedługo Walentynki, więc będzie kolejna okazja do ich użycia.

Do wykonania tych kartek użyłam:

Pozdrawiam!
Kasiula

3 komentarze:

vena7 pisze...

Obie karteczki są piekne - oj..te wykroiniki ..superowe..Serduszkowa jest romantyczna ..zielona taka delikatna ..Piękne prace.

hania739 pisze...

Śliczne karteczki, a ta zielona podoba mi się szczególnie - jest cuuuuuudna:))

Ineke Original pisze...

Just love these cards. Well done!