14 stycznia 2011

10! ...na Dzień Dziadka...

Witam Was ponownie. Stwierdziłam, że również Dziadkowie zasługują na jakiś drobiazg z okazji swojego święta. Zrobiłam więc kartkę - lift pracy Ki, w ramach zabawy w szybkie liftowanie na Forum Scrappassion.

Przy tej okazji pobawiłam się nowymi zabawkami, to chyba lubi każda z nas. Pierwszy raz miałam okazję użyć pudru do embossingu Rangera w kolorze vintage photo. Wycięłam z tektury serce, potuszowałam je Distressem Tea Dye i obsypałam pudrem. Potem to powtarzałam, aż uzyskałam efekt chropowatości i przestrzenności, z lekko błyszczącymi drobinkami.



Pod sercem, przyklejonym oczywiście na piance, umieściłam falbankę z wycinanek największego koła z gwiazdkami Nellie`s. Bazę kartki stanowi znany już wam papier Papermanii Henbury Lane, który jak widać nadaje się nie tylko do słodkich kartek :) Aby dostosować go do całości lekko potuszowałam mu brzegi.
Całość prezentuje się tak:


W powyższej kartce użyłam produktów:

Pozdrawiam gorąco i do zobaczenia wkrótce :)

3 komentarze:

vena7 pisze...

Piękna kartka .serducho świetnie wygląda.

Miko pisze...

Śliczna karteczka!

Mellanka pisze...

Piękna i wymowna! :)